Regulamin sklepu internetowego www.woodensticks.pl

§1 Postanowienia ogólne

  1. Sklep internetowy www.woodensticks.pl prowadzony jest przez firmę „Paweł Myjak Produkcja Wyrobów z Drewna”, z siedzibą w Zagorzyn 253, 33-390 Łącko, wpisana do Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej, REGON: 490423850, NIP: 7341010380.
  2. Regulamin określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym www.woodensticks.pl oraz korzystania z jego usług.
  3. Korzystanie ze sklepu internetowego www.woodensticks.pl jest równoznaczne z akceptacją postanowień regulaminu.

§2 Kontakt ze sprzedawcą

  1. Adres pocztowy: Zagorzyn 253, 33-390 Łącko
  2. Adres e-mail: biuro@woodensticks.pl

§3 Składanie zamówień

  1. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok za pośrednictwem strony internetowej www.woodensticks.pl.
  2. Widoczne ceny są cenami całkowitymi.
  3. Składając zamówienie, należy podać pełne i poprawne dane osobowe oraz adres dostawy.
  4. Zamówienie złożone zostaje po zatwierdzeniu Regulaminu Sklepu przez Kupującego.
  5. Po złożeniu zamówienia, klient otrzyma automatyczną wiadomość e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia.
  6. Złożenie zamówienia jest tożsame z zawarciem umowy pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.
  7. Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia w przypadku braku dostępności towaru lub w innych uzasadnionych przypadkach.

§3 Płatności

  1. Sklep internetowy www.woodensticks.pl umożliwia dokonanie płatności za zamówienie za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych lub tradycyjnego przelewu bankowego.
  2. W przypadku wybrania płatności za pośrednictwem platformy płatniczej Przelewy24 podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Przelewy24.
  3. W przypadku płatności elektronicznych, zamówienie zostanie zrealizowane po otrzymaniu potwierdzenia dokonania płatności.
  4. W przypadku wyboru przelewu bankowego, zamówienie zostanie zrealizowane po otrzymaniu wpłaty na konto bankowe sklepu.
  5. Dokonując zakupów w Sklepie, Kupujący akceptuje stosowanie faktur elektronicznych przez Sprzedawcę. Kupujący ma prawo wycofać swoją akceptację.

§4 Dostawa

  1. Sklep internetowy www.woodensticks.pl realizuje wysyłki towarów na terenie Polski.
  2. Czas dostawy zależy od wybranej formy wysyłki oraz adresu dostawy i wynosi zwykle od 2 do 5 dni roboczych.
  3. Koszty dostawy są określane indywidualnie w zależności od wagi i gabarytów przesyłki oraz wybranej formy wysyłki.
  4. Klient ma obowiązek sprawdzenia stanu przesyłki w momencie jej odbioru i w przypadku stwierdzenia uszkodzeń lub braków, skontaktowania się ze sklepem w celu wyjaśnienia sytuacji.

§5Reklamacje

  1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem z tytułu braku zgodności Produktu z umową są określone w ustawie o prawach konsumenta z dnia z dnia 30 maja 2014 r.,
  2. podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Przedsiębiorcą, z tytułu rękojmi są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r.,
  3. Sprzedawca jest odpowiedzialny wobec Klienta będącego Konsumentem za brak zgodności Produktu z umową istniejący w chwili dostarczenia Produktu i ujawniony w ciągu 2 lat od tej chwili, chyba że termin przydatności Produktu określony przez Sprzedawcę lub osoby działające w jego imieniu jest dłuższy,
  4. zawiadomienia o braku zgodności Produktu z umową oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@woodensticks.pl lub pisemnie na adres: Zagorzyn 253, 33-390 Łącko;
  5. w powyższej wiadomości w formie pisemnej lub elektronicznej należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę,
  6. dla oceny nieprawidłowości i niezgodności Produktu z umową, Konsument ma obowiązek udostępnić Produkt Sprzedawcy, a Sprzedawca zobowiązany jest do odebrania go;
  7. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji,
  8. w przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od jej zgłoszenia jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem,
  9. w związku z uzasadnioną reklamacją Klienta będącego Konsumentem Sprzedawca odpowiednio:
    • pokrywa koszty naprawy lub wymiany oraz ponownego dostarczenia Produktu do Klienta,
    • obniża cenę Produktu (obniżona cena musi pozostawać w proporcji ceny towaru zgodnego z umową do towaru niezgodnego z umową) i zwraca Konsumentowi wartość obniżonej ceny najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia o obniżeniu ceny od Konsumenta,
    • w przypadku odstąpienia od umowy przez Konsumenta – Sprzedawca zwraca mu cenę Produktu najpóźniej w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwracanego towaru lub dowodu jego odesłania. W razie odstąpienia od umowy, Konsument zobowiązany jest niezwłocznie zwrócić towar do Sprzedawcy na koszt Sprzedawcy,
  10. odpowiedź na reklamację jest przekazywana na papierze lub innym trwałym nośniku np. wiadomość mailowa lub SMS.
§6 Prawo odstąpienia od umowy
  1. Z zastrzeżeniem pkt 10 niniejszego paragrafu, Klient będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni.
  2. W razie odstąpienia od umowy, Umowa Sprzedaży jest uważana za niezawartą, a Konsument ma obowiązek zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem.
  3. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży należy dokonać zwrotu Produktu na adres: Zagorzyn 253, 33-390 Łącko
  4. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu, chyba że Sprzedawca nie poinformował Konsumenta lub podmiotu, o którym mowa w § 10 o sposobie i terminie wykonania prawa odstąpienia od umowy oraz nie udostępnił mu wzoru formularza odstąpienia od umowy. W celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktów Konsument powinien obchodzić się z Produktami i sprawdzać je tylko w taki sam sposób, w jaki mógłby to zrobić w sklepie stacjonarnym.
  5. Z zastrzeżeniem pkt 6 oraz 8 niniejszego paragrafu, Sprzedawca dokona zwrotu wartości Produktu wraz z kosztami jego dostawy przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Z zastrzeżeniem pkt 7 niniejszego paragrafu, zwrot nastąpi niezwłocznie, a najpóźniej w terminie 14 dni od momentu otrzymania przez Sprzedawcę oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.
  6. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu mu, poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  7. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od Konsumenta może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  8. Konsument odstępujący od Umowy Sprzedaży, zgodnie z pkt 1 niniejszego paragrafu, ponosi jedynie koszty odesłania Produktu do Sprzedawcy.
  9. Termin czternastodniowy, w którym Konsument może odstąpić od umowy, liczy się dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt będąc zobowiązanym do przeniesienia jego własności – od dnia, w którym Konsument (lub wskazana przez niego osoba trzecia inna niż przewoźnik) objął Produkt w posiadanie.
  10. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadku Umowy Sprzedaży m.in., w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
  11. Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży przysługuje zarówno Sprzedawcy, jak i Klientowi, w przypadku niewykonania przez drugą stronę umowy swojego zobowiązania w terminie ściśle określonym.

§7 Przetwarzanie danych osobowych

Realizując obowiązek, wynikający z przepisów art. 12-14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE informujemy, że:

  1. Administrator Danych Osobowych
    Administratorem Twoich danych osobowych jest firma „Paweł Myjak Produkcja Wyrobów z Drewna”, z siedzibą w Zagorzyn 253, 33-390 Łącko, wpisana do Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej, REGON: 490423850, NIP: 7341010380, adres poczty elektronicznej: biuro@patyczki-myjak.pl, numer tel. +48 505 523 597
  2. Inspektor Ochrony Danych Powołany przez Administratora Inspektor Ochrony Danych urzęduje w siedzibie Administratora pod adresem: „Paweł Myjak Produkcja Wyrobów z Drewna, Zagorzyn 253, 33-390 Łącko, adres poczty elektronicznej: biuro@patyczki-myjak.pl, numer tel. +48 505 523 597
  3. Cele przetwarzania danych osobowych Przetwarzanie Twoich danych osobowych może odbywać się w następujących celach:
    a) Cel przetwarzania: Wszelkie czynności związane z przygotowaniem, zawarciem, należytym wykonaniem i rozwiązaniem umów.
    Okres przetwarzania: Do czasu zakończenia umowy, a po tym czasie, w innych celach związanych z umową np. okres zabezpieczenia ewentualnych roszczeń.
    Podstawa prawna: Rozporządzenie, art. 6 ust. 1 lit. b).
    b) Cel przetwarzania: Wszelkie czynności związane z przygotowaniem, zawarciem, należytym wykonaniem i rozwiązaniem umów, których nie jesteś stroną.
    Okres przetwarzania: Do czasu zakończenia umowy, a po tym czasie, w innych celach związanych z umową np. okres zabezpieczenia ewentualnych roszczeń.
    Podstawa prawna: Rozporządzenie, art. 6 ust. 1 lit. f).
    c) Cel przetwarzania: Realizacja działań prowadzonych na podstawie udzielonych zgód w tym: informowanie o Administratorze i o jego działalności, marketing realizowany poprzez kanały elektroniczne i telefon, przygotowywanie i wysyłanie zamówionych ofert handlowych, odpowiedzi na wiadomości wysyłane za pośrednictwem strony internetowej Administratora.
    Okres przetwarzania: Do czasu wycofania udzielonych zgód.
    Podstawa prawna: Rozporządzenie, art. 6 ust. 1 lit. a). W odniesieniu do sytuacji z punktów 3 lit. a-b, podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne do realizacji wskazanych celów.
  4. Źródła pozyskiwania danych osobowych
    Przetwarzamy Twoje dane osobowe pozyskane bezpośrednio od Ciebie (np. dane podane na formularzach), a także pozyskane z innych źródeł dostępnych publicznie, np. Krajowego Rejestru Sądowego (KRS), Centralnej Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) i bazy REGON.
  5. Odbiorcy danych osobowych
    Odbiorcami Twoich danych osobowych mogą być:
    a) organy publiczne lub podmioty uprawnione do żądania dostępu lub otrzymania danych osobowych na podstawie przepisów prawa,
    b) podmioty, którym Administrator powierzył przetwarzanie danych osobowych na podstawie zawartych umów, np. biura rachunkowe, kancelarie prawne, drukarnie, dostawcy przesyłek kurierskich, dostawcy usług IT i innych usług przetwarzający dane w imieniu Administratora,
    c) podmioty, wobec których wyraziłeś zgodę na udostępnienie i przetwarzanie swoich danych osobowych. Administrator nie będzie przekazywać Twoich danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.
  6. Okres przechowywania danych
    Twoje dane osobowe będą przechowywane przez okres współpracy z Tobą lub Podmiotem, którego jesteś reprezentantem. Po tym czasie, przez okres przedawnienia roszczeń związanych z tą współpracą lub okres niezbędny do realizacji obowiązków nałożonych powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. Twoje dane osobowe przetwarzane na podstawie zgody będą przechowywane przez okres jej obowiązywania tj. aż do momentu jej cofnięcia. Po tym czasie, przez okres niezbędny do realizacji obowiązków nałożonych powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
  7. Uprawnienia
    Przysługuje Ci prawo do:
    a) żądania dostępu do danych osobowych dotyczących Twojej osoby,
    b) żądania sprostowania danych osobowych dotyczących Twojej osoby,
    c) żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych dotyczących Twojej osoby,
    d) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych dotyczących Twojej osoby,
    e) żądania przenoszenia danych osobowych dotyczących Twojej osoby,
    f) wniesienia skargi do Organu Nadzorczego (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, wcześniej Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych) Szczegółowy zakres Twoich uprawnień jako osoby, której dotyczą dane osobowe jest zawarty w Rozdziale III RODO pt. „Prawa osoby, której dane dotyczą”.
  8. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
    Twoje dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany lub częściowo zautomatyzowany. Nie będą jednak służyły podejmowaniu decyzji, które opierają się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym na profilowaniu.
  9. Zmiany polityki
    Administrator zastrzega sobie prawo zmiany niniejszej polityki oraz jego aktualizacji.

§ 8 Polityka plików Cookies

„Cookies” to to niewielkie pliki tekstowe zawierające dane informatyczne przechowywane w urządzeniach użytkowników, które przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych. „Cookies” pozwalają m.in. wyświetlać strony internetowe dostosowane do indywidualnych preferencji i zawierają najczęściej adres strony internetowej, czas przechowywania na urządzeniu użytkownika oraz własny unikatowy identyfikator. 

Stosujemy Cookies sesyjne (tymczasowe) oraz stałe. Cookies sesyjne przechowywane są na urządzeniu użytkownika do wylogowania ze strony internetowej lub wyłączenia przeglądarki internetowej. Z kolei „Cookies” stałe przechowywane są przez zdefiniowany czas, który określany jest parametr zawarty w pliku „Cookies”.

Informacji zawartych w plikach „Cookies” używamy w celu m.in do udostępniania różnego rodzaju narzędzi i funkcjonalności strony internetowej oraz w celu gromadzenia ogólnych danych statystycznych. To pozwala nam identyfikować sposób korzystania użytkowników ze strony internetowej i daje możliwość ulepszania jej budowy oraz zawartości. Podkreślamy, że dane osobowe gromadzone przy użyciu plików „Cookies” są zaszyfrowane w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom nieuprawnionym. Uniemożliwiają również personalną identyfikację użytkownika.

W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące „Cookies” oraz dokonać ich ręcznego usunięcia. Właściwe informacje o obsłudze plików „Cookies” oraz możliwych konfiguracjach dostępne są w ustawieniach, zależnie od rodzaju przeglądarki.

Szczegółowe informacje na temat zmiany ustawień dotyczących plików „Cookies” oraz ich samodzielnego usuwania w najpopularniejszych przeglądarkach internetowych dostępne są w dziale pomocy przeglądarki internetowej oraz na poniższych stronach: